torsdag den 19. september 2013

Bloggertræf Challenge Dag 1





Ja, nu er der efterhånden ikke mere end et par dage til jeg skal til bloggertræf i Odense med en masse skønne tøser... I den anledning er jeg med i denne lille challenge... Som I kan se, skal jeg starte med at præsentere mig selv... Ved der andetsteds på bloggen er en beskrivelse af hvem jeg er, men kommer alligevel med en her, så de andre deltagere kan se hvem det er de skal møde :)

Mit navn er Mette Doctor Lund. Jeg er bosiddende ca 8 km udenfor Aabenraa sammen med min mand Bent på 37, min (bonus)datter Jessica på 14 og vores 2 hunde Bimmer og Shang.

Jeg er født og opvokset i Kolding, men har gennem de sidste 7 år boet flere forskellige steder...

Jeg har ikke blogget i vildt mange år, og blogger ikke for andres skyld - kun for min egen... Der er ikke så mange der kender mig og min blog på nettet, da jeg ikke rigtig har så mange netvenner - endnu... Men det kan jo ændre sig :)

Fra 2006-2009 led jeg af tilbagevendende depressioner, og fik i 2009 også konstateret social angst, hvilket også har været medvirkende til, at jeg ikke rigtig har haft særlig meget lyst til at møde nye mennesker. Dette er dog ikke så stort et problem for mig længere.. Selvfølgelig er jeg stadig lidt nervøs når jeg skal stå overfor nogen jeg ikke kender, men lukker mig ikke inde, som jeg har gjort tidligere...

Jeg er uddannet kontorassistent, men har ikke arbejdet på kontor siden jeg blev fyret i 2007, på grund af en chef, som kørte mig psykisk ned.. Min længerevarende sygemelding kom dog først i 2008, hvor jeg for alvor gik ned med flaget...

I maj 2013 startede jeg i praktik i en genbrugsbutik i Padborg... Fra 1. juli blev det i stedet til løntilskud, og der skal jeg så være frem til i hvert fald 1. oktober... Et arbejde, der på mange måder ligger langt fra min kontoruddannelse, men som alligevel giver mig lidt den kundekontakt, som jeg trods alt har savnet en smule... Forskellen er dog, at jeg på kontor havde de sure og besværlige kunder i telefonen - her har jeg dem ansigt til ansigt... men det klarer jeg nu fint nok :) Har nogle enormt søde kollegaer, så det har gjort det lettere at komme i gang efter så mange år væk fra arbejdsmarkedet...

Jeg mødte min mand til en chatfest i Oktober 2007.. Dengang var han dog i forhold med en anden, så vi startede med at være venner... Med tiden fik vi dog flere og flere følelser for hinanden, så vi endte med at finde sammen i december 2007... Vi har så holdt et par pauser fra hinanden, men vi kunne ikke undvære hinanden, så vi har fundet sammen igen hver gang...

Vi blev så gift d. 11. august 2012, så har altså næsten lige kunne fejre 1 års bryllupsdag... Vi havde en god fest og fik bekræftet at vi vil leve sammen resten af livet (forhåbentligt) <3

Jeg er (bonus)mor til Jessica, som Bent har fra tidligere forhold. Jeg elsker den pige over alt på jorden, og da hun ikke er interesseret i nogen kontakt med sin rigtige mor, fungerer jeg som MOR for hende - med alt hvad det indebærer. Vi har et mor-datter forhold, og der er flere der har sagt de troede jeg var Jessicas rigtige mor. Vi har da også en adoptionssag kørende, som desværre trækker lidt ud. Men jeg har lovet Jessica at kæmpe for hende, og det agter jeg 100% at gøre.

Jeg er normalt glad og smilende, og der skal meget til virkelig at pisse mig af... Men er jeg først tosset, så er der heller ingen tvivl... Har en lang lunte, og folk får lov til at køre mig langt før jeg siger stop, men når jeg så siger stop, så mener jeg det også... Og så skal man ikke blive ved med at provokere... Jeg husker godt når det kommer til noget folk har sagt til mig, så selv efter flere år kan jeg godt smide en kommentar i hovedet på dem, om at de jo har sagt sådan og sådan, eller gjort det og det... Jeg vil ikke sige jeg tilgiver hurtigt, jo hvis jeg virkelig holder af personen der har såret mig, så er en lille undskyldning nok... Men har man gentagne gange behandlet mig dårligt, så skal man ikke regne med tilgivelse bare lige sådan... For så kommer den sq ikke!!! Men det er heldigvis få mennesker, hvor jeg kan sige jeg inderligt hader dem....

Jeg elsker at tage billeder - og kun på amatørplan... Bruger enormt meget tid på at lave 3d kort - det er en måde jeg kan slappe af på :)

Jeg er stor fan af reality TV, og også diverse serier... Går ofte tidligere i seng bare for lige at kunne se et enkelt afsnit af et eller andet, inden jeg skal sove...

Jeg er Familiemenneske med stort F, elsker at tilbringe tid med familien og bare hygge om dem...

Har spurgt min mand hvilke 5 ord der beskriver mig mest og svarene er: Loyal, kærlig, kreativ, hjælpsom, perfektionist.

Det var så lidt om mig... Glæder mig til at læse om alle I andre skønne piger, som jeg glæder mig til at møde på Lørdag.

Til de som er interesserede, kommer her en liste over de andre deltagere:
Jeanette Krohn Henriksen - http://jeasblanketanker.blogspot.dk/
Cathrine Autzen - Www.tiiner.dk
Anne-Mette Højbjerg - www.giz-blog.dk
Marie Brisson Samuelsen - http://laesehestendks.wordpress.com/
Randi Frederiksen - http://ilhja.dk...
Hejdi Norup - Www.hejdiii.bloggersdelight.dk
Anne Olander Poulsen - http://fuglsangforoven.blogspot.dk/
Camilla Josefine - www.camillajb.blogspot.dk
 Janni Iversen - http://gulde.dk/
Michelle Rimme - http://chelrimme.net


For en god ordens skyld skal nævnes, at jeg bevidst har undladt min egen blog i ovennævnte liste... det var lidt omsonst at skrive den med :)

1 kommentar:

  1. Super skrevet... Dejligt at få lidt mere info, selv om jeg har fulgt din blog i et par uger.. :D

    Knus..

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...