tirsdag den 17. september 2013

Av mit hoved!!!

Har sovet elendigt i nat pga hovedpine.. og i dag er det bestemt ikke blevet bedre... Glæder mig så meget til at få de nye briller.. hvis jeg er heldig kommer de torsdag i denne uge, ellers kommer de i starten af næste uge.. Krydser fingre for at jeg når at få dem i denne her uge - ellers kan jeg nemlig først hente dem onsdag i næste uge da jeg har lukkevagt næste uge, undtagen onsdag hvor jeg har helt fri...

Kan godt mærke det hovedpine gør at jeg er mere træt og uoplagt... Det er jo selvfølgelig logisk nok... men kan bare ikke forene mig med, at jeg ikke kan holde til ret meget, uden at det føles som om hovedet eksploderer.

I går prøvede jeg for første gang nogensinde at sylte rødbeder... min mor har altid gjort det, men det er første gang jeg selv prøver... nu må vi se, om det er gode nok til at kunne spises :)

3 kommentarer:

  1. Øv det er da noget møg at du har så meget hovedpine.. du må prøve at lukke dine øjne lidt.. evt lytte til lidt afslapningsmusik imens... :D

    Håber virkelig det hjælper når du får dine briller.. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Har også indtaget sofaen i dag, orker virkelig ingenting. Så jeg ligger med øjne der løber i vand hele tiden, et hoved der gør afsindigt ondt og en næse der løber. Det er jo bare så hyggeligt eller noget.

      Håber virkelig også det hjælper når jeg får mine nye briller, for det her er ikke til at holde ud.

      Slet
    2. Kunne være du også skulle prøve med en lille morfar.. det kan virkelig hjælpe på hovedpine.. du har også været lidt i underskud af søvn og har haft mange ting at se til.. du må geare lidt ned.. bare at lukke øjnene lidt kan måske hjælpe dig..

      Håber snart du får det bedre.. Kram

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...