søndag den 29. september 2013

Sponsorgaver fra bloggertræffet

Til bloggertræffet d. 21. september, fik vi som bekendt en goodiebag med lækre sponsorgaver...

Vi fik bl.a en øjenmaske og en læbemaske fra CleanSkin.


 
Jeg havde aldrig hørt om firmaet inden, men selvfølgelig skulle produkterne da testes, når vi nu havde fået dem gratis. Og havde godt læst på nogle af de andre deltageres blogge at man følte sig lidt - ja som en klovn, når man fik maskerne på, og det havde de ikke helt uret i :)
 

Jeg prøvede dem en aften, hvor jeg alligevel lå syg på sofaen - tænkte at de nok kunne få mig til at slappe af :) og det virkede... jeg har tendens til at blive hurtigt tør under øjnene, da jeg har meget tendens til at få betændelse i øjnene, og bare én gangs brug af denne maske har hjulpet. Er blevet helt blød under øjnene, så det er helt klart en maske jeg godt kunne finde på at købe igen, den til øjnene.
 
 
Den maske til læberne syntes jeg i starten var VILDT underlig at have på, men da den så havde siddet på et par minutter, begyndte den at føles mere behagelig at have på. Den gjorde området omkring læberne meget blødt, hvilket er et resultat der er svært at opnå, da man jo normalt ikke smører læbepomade rundt i hele ansigtet. Selv et par dage efter test, havde jeg stadig ikke problemer med tørre læber, så kan helt klart anbefale denne maske til andre også.
 
Hvis nogen af jer skulle have lyst til at prøve disse masker, kan i finde dem her: www.cleanskin.dk eller på www.facebook.com/cleanskinDK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...