mandag den 16. september 2013

Første samtale i statsamtet klaret!!!

Var til møde i statsforvaltningen i dag.. Jessicas mor havde jo søgt samvær, så det skulle vi til møde om i dag... Det gik dog som vi havde regnet med... Der kan ikke fastsættes noget samvær... Vi har dog en anden sag, som vi skal have afsluttet først, før de kan færdigbehandle sagen 100%....

Og så er jeg fandme ved at være forkølet... Det har jeg bare slet ikke tid til... Der er ikke noget værre end at være forkølet... Øv altså!!!

Så er vi gået ind i den sidste uge inden bloggertræffet... Bliver spændende :) Skal nok blive hyggeligt - det er jeg sikker på :)

Vil smutte op og hente min dyne og putte lidt på sofaen.. God aften derude :)

2 kommentarer:

  1. Super er det gik okay... Må være vildt forvirrende at skulle tænke på alle de ting hele tiden..

    Håber din forkølelse går hurtig over igen så du er helt frisk til lørdag.. er sikker på det bliver kanon hyggeligt og glæder mig til at møde dig.. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det et skønt det er overstået. Det har helt klart fyldt meget i mit hoved. Nu skal resten af den sag bare klares hurtigt og smertefrit :-)

      Håber godt nok også jeg er fri for forkølelse på lørdag. Gider ikke være syg.

      Tror bestemt også det bliver hyggeligt og glæder mig også til endelig at møde dig :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...