tirsdag den 10. september 2013

Hovedpine!!!

Er seriøst ved at blive sindssyg... har nu i omkring en uges tid haft den vildeste hovedpine, tror det er migræne, men ingen af de ting der plejer at hjælpe mod migræne kan tage smerterne... Så har bestemt mig for at tage ind og få taget en synstest, når der lige er tid til det... Det kan jo være det er brillerne der ikke er stærke nok - ikke mindst når jeg bliver ved med at have ondt....

I går startede jeg jo på arbejde igen efter ferien.. og nøj det var hårdt at komme i gang igen, havde jo helt vænnet mig til at have ferie... *ss*

Startede jo så oz op med en lukkevagt (9:15-17:15), og så skulle jeg lige handle inden jeg kørte hjem, så klokken var jo næsten 18 inden jeg var hjemme og kunne slappe af...

Fik så oz lige bagt en portion brunkager i går... så i går aftes duftede hele huset så dejligt af jul... ja ved godt jeg er tidligt på den, men nu er NFL startet, og så plejer Jessica og mig altså at lave brunkager, så vi under den tidlige søndagskamp kan guffe popcorn og brunkager (ja mig og traditioner - I know)!!!!

Nu er det allerede næste uge jeg skal til Bloggertræf.. og er ved at være nervøs... Er begyndt at tænke "hvad nu hvis de andre ikke kan lide mig og ikke gider snakke med mig", hvad nu hvis de synes jeg er kedelig" og sådan nogle ting... Ved godt man ikke kan lide alle mennesker, men er nervøs for at komme til at sidde "alene".... Hvis i forstår??? Men glæder mig jo samtidig også rigtig meget...

Overvejer måske snart at lave lidt om på bloggen.... men indtil videre er det blevet ved tanken....

2 kommentarer:

  1. Kunne din hovedpine skyldes at du lige er startet på job, har meget at tænke på osv..?? Husk at gi' dig selv lov til at slappe af ind imellem.

    Jeg kan også mærke at jeg er lidt nervøs pga blogger træffet, men man bestemmer jo selv hvor længe man har lyst til at være med og jeg er sikker på at folk godt kan snakke sammen.. jeg har lidt svært ved at huske hvem der er hvem, når der er så mange nye mennesker, men håber det går alligevel..

    Glæder mig rigtig meget til at møde dig.. :D

    SvarSlet
  2. Jeg tror nu også selv jeg får lidt problemer med at huske hvem der nu lige er hvem... men det skal nok gå alt sammen :) de få af jer, jeg skriver med nu her skal jeg nok kunne huske (tror jeg) :)
    jeg fandt ud af at min hovedpine skyldes, at jeg skal have stærkere briller. Men det kan også i et hvis omfang være lidt stress relateret. Så jeg skal blive bedre til at slappe lidt af. Men har bare så mange ting at tænke på, så det er lidt svært :)
    Glæder mig også rigtig meget til at møde dig :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...