lørdag den 28. september 2013

I forkølelsens tegn

Ja så skete det endelig - jeg er som kvinde blevet ramt af den alt ødelæggende mandeinfluenza (i ved den hvor man som minimum er døden nær)... *ss*

Jeg har nu i nogle dage været totalt snottet og haft feber... Fik endda at vide af Bent forleden at selv om han elsker mig og synes jeg er smuk, så lignede jeg alligevel lort - TAK siger jeg så bare :)

Vil så gerne i gang med at teste alle de lækre ting vi fik i vores goodiebags i lørdags, men har simpelthen ikke haft energi til det, så det kommer stille og roligt når jeg har lidt flere kræfter :) og så kommer der nok en del indlæg fra mig - so be aware ;)

Bimmer er kommet galt af sted, så jeg ynker samtidig min lille vovse (uanset størrelse er han stadig mors lille vovse)... Han har revet/skåret sig på et eller andet nede i haven, så han har fået et sår ved det ene øje... og vi renser det hver dag, flere gange om dagen for at forhindre at der kommer betændelse i, så håber bare det snart heler igen :)

Nå, nu tror jeg jeg vil smutte igen, og så skal jeg nok se om jeg ikke kan skrive lidt mere i løbet af weekenden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...