torsdag den 5. september 2013

Så kom solen igen....

Det har da bare været skønt vejr i dag... dog ha det blæst helt vildt hernede i dag, så vi har ikke kunne nyde solen ret meget... Men vi har da fået vasket og tørret en del tøj, så lidt har vi da fået ud af det :)

Om små 3 uger skal min mor på weekendtur med sin mor og sine søstre, så der skal vi hjem til min far og bror og spise :) vi skulle så lave maden, da min far gerne vil have farserede porrer, så i går aftes stod jeg og lavede farserede porrer (27 stk), så nu er de lagt i fryseren :)

I dag har vi så været ude i haven og plukke mirabeller, tomater og brombær... så nu skal der laves mirabelle marmelade... har aldrig prøvet det før, men det skal nok blive spiseligt...

Nu er der jo heller ikke mere end knap 14 dage til bloggertræffet... puha, kan godt mærke sommerfuglene i maven... det hjælper dog lidt på det, at jeg har skrevet med nogle af de andre deltagere på twitter....

Så er det allerede på mandag det er arbejdsdag igen... synes de sidste halvanden uges tid er gået ALT for hurtigt... og føler slet ikke det allerede er næsten 3 ugers ferie, der er gået...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...