fredag den 24. juni 2016

Hjælper træningen?


Bent og jeg går jo i træningscenteret hver anden dag, og i vi var af sted i går aftes... kom til at se mig selv i fuld figur i et spejl dernede i går (hvilket jeg stort set ALDRIG gør, da jeg synes det er virkelig grænseoverskridene pga min overvægt).... men nå, jeg gjorde det altså i går, og jeg synes, jeg kan se en lille forandring på bl.a mine lår, som ikke er så "bløde" længere... Altså, jeg ved godt, der, med så lidt vægt jeg træner med grundet en skulder, som jeg ikke kan styre, kommer til at gå noget tid, før jeg virkelig kan se noget (eller rettere, før min psyke tillader mig, at se der sker noget), men lidt har jo også ret.

Bent har jo trænet tidligere, så ham kan man se det på med det samme han nærmest bare kigger på en vægt... men sådan er vi så forskellige :)

Nu er vi endelig kommet ind i en fast rytme, med at komme af sted hver anden dag, så på et eller andet tidspunkt giver det jo nok så meget pote, at jeg bliver tilfreds med det.



4 kommentarer:

  1. Hvor er det vildt at i er kommet så godt igang med træningen og at du har fået det mere trygt med jeres træningscenter. Måler du dig evt med målebånd? Der kan man virkelig se en forskel når man træner så meget. Du er for sej søde..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg målte mig i sidste uge, og så vil jeg se når vi har været i gang en lille måneds tid.

      Har smidt vores vægt ud, da den på én dag havde en afvigelse på +/- 10 kg, og det mente jeg ikke var i orden, så den måtte ud.

      Havde nu heller ikke regnet med, det ville være så nemt atvkomme ud af døren hver anden dag, men har ingen problemer med det overhovedet.

      Knus <3

      Slet
    2. Ja en vægt der ikke virker ordentligt er noget pis. Synes også min driller og overvejer at købe en ny, men synes ikke rigtig jeg har haft råd.

      Det er dejligt at i kommer afsted uden problemer, du må snart nå dit mål søde. ? <3

      Slet
    3. Jeg har jo desværre taget lidt på igen, men har sat mig for at de skide kilo SKAL af igen... så må det tage den tid, det nu end tager.

      På nuværende tidspunkt hedder ønskevægten 10 kg mindre end hvad jeg vejer nu (me mindre jeg selvfølgelig bliver noget mindre i omkreds, så jeg kan være sikker på, det er musklerne, der vejer), så der er lidt at arbejde med.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...