søndag den 26. juni 2016

En hyggelig weekend


I denne weekend har vi ikke haft nogen som helst aftaler, så den har bare stået på hygge... min bror og min onkel var lige forbi i går med et fjernsyn, som vi måtte få op til gæsteværelset/kontoret... og så valgte jeg at smutte med dem til Kolding, for havde nogle billeder, der skulle hentes i Bog & Idé.... min mor tilbød så at køre mig hjem, for så kunne hun lige handle i ABC med det samme...

Aftenen i går gik så bare med at hygge mig med manden min... vi så lidt gamle danske film og havde i det hele taget bare en hyggelig aften... 

Har været så enormt træt denne her uge, og jeg har virkelig haft svært ved at vågne ordentligt op... har godt nok bøvlet meget med træthed i forbindelse med PCS (postcommotionelt syndrom), men det har på intet tidspunkt været så slemt som denne her uge... jeg vågner om morgenen, står op og lufter hunde, og så er jeg klar til at sove videre igen... i løbet af eftermiddagen er jeg atter klar til at tage en time eller 2, og efter vi har spist er jeg atter klar til at gå i seng...

Men trods trætheden kommer vi da ned og træne hver anden aften... vi har været fast af sted hver anden dag de sidste 2 uger nu, så det synes jeg godt, jeg kan være stolt af :)

Nå, nu tror jeg jeg vil smutte i seng.. den film vi sad og så er slut nu, så nu må det være drømmeland, der kalder..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...