onsdag den 29. juni 2016

Storytel

Tidligere på måneden var jeg så heldig, at jeg blev udvalgt for Buzzaor til at prøve Storytel.

Jeg har tidligere hørt om Storytel, men har bare aldrig fået taget mig sammen til at prøve at teste det tidligere, men nu skulle det være...

Jeg kan jo ikke holde til at sidde og læse i en "rigtig" bog, så derfor er dette jo helt perfekt for mig. Jeg har altid elsket at sidde og fordybe mig i en bog, så det er til stor gene for mig, at jeg ikke kan sidde og læse efter mit fald sidste år.

Jeg er i gang med at lytte til min 4. bog derinde nu. Det er en perfekt måde at "læse" nye bøger på, så jeg kan se, om det er en bog, der er så god, at jeg vil ud og investere i papirudgaven på et tidspunkt :) Indtil videre er jeg yderst positiv over det, og jeg er sikker på, at jeg fremover også vil betale de 99 kr som et abonnement koster om måneden.  


2 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt og mega god ide nu hvor du ikke selv kan læse..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også rigtig glad for at have fået testet det... nu ved jeg, at det 100% sikkert ER noget for mig... Jeg kan godt holde ud, at ligge og lytte til det, så det er jo helt perfekt :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...