torsdag den 16. juni 2016

Al den sport

Det kommer nok næppe som den helt store overraskelse, at vi ser meget sport herhjemme... vi følger med i en hel del sportsgrene, så denne sommer er jo et sandt eldorado for både Bent og jeg :) Nogle fordele må der være ved at gå sygemeldt... og selv om jeg ikke altid kan holde til at se det hele, så kan jeg da ligge med ryggen til og lytte...

Lige pt og de næste små 3 ugers tid, er der EM i fodbold, og de fleste dage her i starten sendes der 3 kampe om dage, hvilket er ensbetydende med at vi sidder klistret til skærmen fra omkring kl. 15 og frem til ved 23 tiden (dog afbrudt af spisning, hundeluftning og hvad der ellers lige skal klares)...

I weekenden kommer der Le Mans, hvilket vi jo selvfølgelig også skal se :) Vi plejer at følge med i næsten hele løbet, og falder vi i søvn på sofaen, så er det bare sådan det er... Så længe vi kun er os selv, kan vi godt tillade os det... og hundene bliver jo på ingen måde forsømt, da deres luftetur om aftenen samt ture i haven i løbet af dagen, trods alt er det vigtigste..

Om små 3 ugers tid, kommer der jo også Tour de France, og selv om jeg, da jeg var yngre, forsvor at jeg skulle sidde og glo på en flok fjolser på cykel, så er det alligevel endt med at jeg troligt sidder og ser cykelløb HVER sommer (ja, man har et standpunkt til man tager et nyt)... Af samme årsag, var det lidt krise, da jeg arbejdede i genbrugen den sommer, for der kunne jeg jo ikke rigtig se det i hverdagene...

Til august kommer der så OL... det er ikke alle sportsgrene, vi følger til OL, så der er det bestemt ikke alle timer, der skal bruges foran flimmerkassen... men håndbold skal vi helt sikkert se, de danske håndboldherrer er jo kvalificeret, så deres kampe skal helt sikkert følges.. derudover skal vi nok se lidt gymnastik, lidt atletik og så ved jeg ikke, om der er andet, der frister... men det vil tiden jo vise :)

Og så kommer vi hen til efteråret, hvor de fleste almindelige ligaer i både fodbold, håndbold osv er i gang... Og derudover kommer NFL og NHL jo også igen der, så der er godt med sport for os sportsidioter resten af året :)

2 kommentarer:

  1. Fodbold og cykling gider jeg ikke, men jeg skal helst sikkert se en masse OL. Der er sådan mange sjove sportsgrene man kan følge med i og elsker at se nogle af vores Danskere i aktion.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi plejer nu også at se danskerne, selv om det måske ikke er en sportsgren, som vi ellers plejer se... Danskerne skal man da følge :)

      Vi ser efterhånden pænt meget sport (måske for meget vil nogen sige) :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...