lørdag den 4. juni 2016

Den varme den varme

Ja, jeg burde ikke klage - det er trods alt bedre med sol frem for regn, men synes nu alligevel det er mere varmt om eftermiddagen end godt er...

Jeg har ikke noget i mod at solen skinner, men har det bedst når temperaturen ligger på omkring 20 grader...

I går havde vi næsten 28 grader på terrassen, og det var altså mere, end hvad den tykke her kunne holde til... om morgenen har vi skygge i lidt af haven, men når vi så når hen over middag, er der stort set ikke en plet i haven, hvor der er skygge, så det er sgu lidt svært at lige blive kølet lidt ned...

Godt nok, har vi parasollen slået op, men den giver jo kun lidt skygge, det bliver hurtigt varmt selv at sidde under den...

Men jeg fik da lidt farve i går alligevel.... Ikke så meget på benene endnu, men det er også altid dem, jeg får mindst sol på, så det er der ikke noget nyt i :)

Vågnede kl. 6:31 i morges, og kunne så ikke sove mere...  Lige nu sidder jeg i køkkenet med vinduer og bagdør åben... det er med at få åbnet for det hele, så snart man står op, ellers er det ikke til at holde ud at være her...

Nå, må hellere komme ud og hænge vasketøjet op og få en ny vask sat over :) Rigtig god lørdag til jer alle :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...