lørdag den 11. juni 2016

En tidlig lørdag morgen

Vågnede ved 7:30 tiden i dag (ja nogen vil måske mene, det ikke er tidligt, men for mig ER det tidligt en lørdag), og kunne ikke falde i søvn igen... så stod op og lukkede hundene ud...

Satte mig så inde i stuen, men syntes ikke rigtig jeg kunne få tiden til at gå, så jeg besluttede mig for at gå en tur... vejret er jo skønt i dag, så det kunne jeg jo lige så godt udnytte... så på med kondiskoene og ud i det dejlige vejr... fik gået lidt over 3 km, så det er jo ganske udmærket..

Jeg ville egentlig gerne begynde at løbe lidt, men det må jeg ikke for fysioterapeuten... særligt mit ene fodled er ramt meget af hypermobilitet, så jeg vrikker nemt om på foden, så løb er ikke tilrådeligt for mig... nå men, så må jeg jo bare gå i stedet for...

Jeg kunne selvfølgelig cykle, men det er bare ikke helt godt lige pt, hvor jeg døjer med svimmelhed, så må nøjes med nogle gåture lige for tiden... og det er jo altså trods alt heller ikke det værste :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...