søndag den 14. september 2014

Søndag i det lille hus

Det er søndag, klokken er 9:05 og jeg er lige vågnet...

Jeg har sovet små 6 timer, og jeg er bare træt..... Vi var hjemme og male lofter hjemme ved mine forældre i går... vi malede i gangen og i et af værelserne, og samtidig fik vi skiftet tæppe i værelset... og for pokker, hvor det pyntede...

Men jeg har så til gengæld også pænt ondt i nakken og skuldrene i dag... men sådan er det jo, og vi er ikke færdige med at male lofter - hverken herhjemme ved os selv, eller hjemme ved mine forældre, så jeg må vel hellere vænne mig til det :)

Tror dog nok lige jeg skal have mig en lur på sofaen senere, for der kommer jo NFL i aften, og det skal jeg altså se...

Det er rigtig gråt udenfor i dag... rigtig efterårsagtigt... havde ellers nogle planer udenfor i dag, men de bliver nok aflyst... that's life... heldigvis ikke noget, som har nogen betydning om jeg laver det i dag eller om en uge eller 2...

Forleden aften havde vi hundene med nede og gå tur ved Jels Voldsted... og skal love for det var et hit... der skulle snuses til ALT, og jeg mener virkelig ALT... så da vi kørte hjem efter knap 1,5 time, var begge hunde så smadrede at de lagde sig til at sove og så mærkede vi ellers ikke ret meget til dem resten af aftenen.. Og nu var det jo heller ikke fordi vi andre havde dårligt af turen, snarere tværtimod... Så det var jo en win-win for alle parter :)

Håber I alle får en rigtig god søndag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...