onsdag den 24. september 2014

En dag på langs

Igår fik jeg pludselig feber og rigtig ondt i halsen, hvilket ikke blev bedre selv om jeg tog nogle piller, så da klokken blev 22:15 måtte jeg overgive mig og gå i seng...

Sov så til kl. 9:00 i dag, hvor jeg så stod op, tog nogle panodil og lagde mig ind på sofaen... kan næsten ikke synke og har den vildeste hovedpine... hader at være syg!!! Men det måtte jo komme før eller siden på denne årstid...

Bent har lungebetændelse, så vi er noget af et ynkeligt par... men hva, det skal nok gå altsammen :)

Ville gerne have været i gang med at male vinduer i dag, men vejret har ikke været til det, så jeg har ligget på sofaen stort set siden jeg stod op i morges... altså jeg har lige støvsuget, men det er  da også det jeg har foretaget mig af fornuftige ting...

Havde overvejet at komme videre med at lave julekort i dag, men det er kun blevet ved overvejelserne indtil videre... kan selvfølgelig nå at komme i gang endnu, men nu må vi se :)

4 kommentarer:

  1. Hej søde..

    Øv, det er så kedeligt at ligge syg, men lyder som om i alligevel prøver at få det bedste ud af det.. :D

    God Bedring til jer begge..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde <3

      Får spillet noget World of Warcraft og ser Desperate Housewifes :) så det er rigtig sygdomshygge :)

      Slet
    2. Man kan lige så godt få det bedste ud af det, selv om man ligger syg :) Selv om jeg godt nok ikke er er meget værd de her dage, men så er det jo godt jeg har bloggen og er kommet i gang med mine julekort :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...