søndag den 7. september 2014

Så gå da væk...

Vi malede loft i gangen i går, og kombineret med at jeg har ligger forkert i nat, ja så har det resulteret i at jeg i dag er vågnet op med noget, der minder om hold i nakken... Mit sidder dog ikke kun i nakken, men også ud i skuldrene, så jeg er nødt til at spænde helt vildt i nakke og skuldre og holde hovedet højt, for at at jeg ikke skal have alt for ondt... jamen det er da så pisse irriterende....

Men når det så er sagt, så blev det rigtig godt ude i gangen :) Det lysnede helt vildt, så det har været smerterne værd :)

I dag starter NFL sæsonen for alvor, så fra omkring ved 19 tiden i aften, er jeg at finde foran flimmerkassen herhjemme :) og selvfølgelig med en skål popcorn, som er traditionen når der er NFL her i huset...

De sidste par dage har jeg fået spillet en del World of Warcraft... der kommer endnu en udvidelse til spillet i november, så jeg skulle gerne få de nuværende karakterer til at stige så langt mod level 90 som muligt :) Ulempen ved når jeg spiller, er at jeg nemt lever mig så meget ind i det, at tiden simpelthen forsvinder, så pludselig er der gået adskillig flere timer, end jeg umiddelbart lige regnede med - *UPS*, men sådan er det desværre :)

Tror jeg vil smutte, så jeg kan få noget at spise og få sat en vask over :) vender måske tilbage igen senere på dagen...

Ha en god søndag derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...