torsdag den 25. september 2014

3 måneder tilbage af året

I går var der kun 3 måneder til juleaften, hvilket vil sige at der kun er små 3 måneder tilbage af 2014... et år, der på ingen måder har været, som jeg havde håbet det ville være...

Vi kæmper stadig med Jessicas mor, kommunen og Statsforvaltningen... og nu mener Jessicas mor så at den skal tages videre i retten... så dem hører vi nok også fra inden alt for længe... vi har heldigvis et es i ærmet, som vi har spillet nu... Så nu må vi se, hvordan det kommer til at gå det hele...

Men ærlig talt, så kan jeg godt mærke jeg er blevet godt stresset ovenpå alt det her... det tærer på psyken, ingen tvivl om det.... Håber virkelig bare det snart bliver afsluttet... uanset hvilket resultat det så end ender med... For det andet her, er simpelthen ikke til at leve med, og i min verden er Jessica 100% ikke værd at risikere vores ægteskab for, efter den behandling vi har fået af hende..

Nå, tror jeg vil have ordnet noget vasketøj og så hente min Buzzador pakke :) Skal nemlig i gang med at teste Vanish, så det skal nok blive spændende :)

2 kommentarer:

  1. Håber virkelig for jer at der snart kan komme en ende på den sag, det er ikke godt for noget.

    Krammer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber virkelig også at der snart kommer en løsning på det hele... Orker snart ikke alle de møder og samtaler længere.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...