fredag den 26. september 2014

Kroppen brokker sig

Efter et par uger med totalt meget gang i den herhjemme, hvor vi virkelig har fået ordnet en masse, kan jeg godt mærke at kroppen begynder at brokke sig nu, hvor jeg slapper af...

Jeg er jo ramt af influenza, og feberen holder troligt ved, så jeg er godt ør i hele kroppen og sveder som en sindssyg... Er bare glad for at vi nåede så meget, mens min svigerfar var herovre... for det har helt klart hjulpet rigtig rigtig meget....

Selv om jeg ikke føler, det har været for meget, de ting vi har haft gang i, så må det alligevel have stresset mig mere end jeg lige troede, for kan mærke jeg har svært ved at slappe af og give kroppen lov til at få ro... jeg er rastløs og har så mange ting, jeg gerne vil have gjort færdig, men en del af de projekter foregår udendørs, og det har været simpelthen ikke været til de sidste par dage... Så jeg må jo bare acceptere at jeg skal være indendørs og slappe af...

Jeg har i dag fået skåret lidt mere til julekort, samt spillet lidt World of Warcraft... Der kommer ny World of Warcraft udvidelse til november, så skulle gerne få kørt en character mere op inden den kommer... så er jeg ihvertfald klar til at komme højere op :)

Vi har tilladt os at frådse lidt med aftensmaden i dag, så den står på Entre Cotes, flødekartofler med rød peber, Brocolisalat og Flute til... Super Brugsen har jo sådan nogle Menu-to-go, hvor man kan vælge mellem flere forskellige slags kød og tilbehør til enten 100 kr eller 150 kr for en menu, så det er ikke så galt synes jeg ikke.


Har lige fået bestilt julegave til Bent i dag... Og ved det er noget han ønsker sig :) Har bestilt på Ebay, så nu kan jeg bare vente på den kommer hjem :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...