fredag den 19. september 2014

Vi er rigtig aktive

Eller det vil sige, Bent og min bror har været aktive, og min svigerfar skal være aktiv her i weekenden... Bent og min bror har været i gang med at lave sålbænk omme ved soveværelsesvinduet, og få pudset op ovenover vinduerne i soveværelse og det ene stuevindue... og en gang i aften kommer min svigerfar herover, og han skal så male huset udvendigt...

Jeg har også fået malet de to af værelserne ovenpå, og så mangler vi bare at male loft på det ene værelse, og så er vi næsten færdige deroppe... så mangler vi kun at få gæsteværelset helt i stand, og få malet et par lofter rundt i huset, og så er vi færdige..

Det er lidt sjovt, så mange der pludselig begynder at snakke, når vi har stået ude og ordnet noget ved huset... folk vi aldrig har sagt så meget som hej til tidligere, stopper op og knævrer som om de kender os helt fint... Men ok, det er selvfølgelig en lille by, så det er jo lidt hyggeligt :)

I går var jeg nede ved min veninde Rikke og hygge.. har ikke set hende siden jul, så det var rigtig rart at snakke med hende igen... vi har været veninder siden 4. klasse, så det er ved at være mange år efterhånden :) Deres mindste datter var hjemme ved os, og hun er virkelig noget af det sødeste....


 Forleden dag fik jeg også langt om længe sat gardiner op i køkkenet... rigtig mormorstil, men det passer jo godt ind i den stil, vi har herhjemme... vi kan godt lide den der lidt gamle stil, det skal ikke være alt for moderne :)


Håber I alle får en rigtig god weekend... her bliver der run på, så får nok ikke blogget så meget... men mindre jeg får skrevet nogle planlagte indlæg i løbet af aftenen... we'll see :)

Nu står den i hvert fald først og fremmest på Vild med Dans :)

2 kommentarer:

  1. Hej søde...

    Sikke aktive i alle sammen er og det ser jo hammer godt ud. Det er nogen gang utrolig hvad lidt maling og andet kan gøre.

    Jeg må indrømme at jeg elsker dit lille gardin og er sikker på at sådan et gardin også kunne indgå i et moderne hjem..

    Jeg har også set vildt med dans. Synes du det var den rigtige der blev sendt hjem? ;)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Generelt synes jeg sjældent, at det er den/de rigtige, som ryger ud af Vild med Dans de første gange. for der kan der jo stadig være nervøsitet. I fredags synes jeg heller ikke det var den rigtige, synes ham den gamle (Erik Brandt mener jeg han hedder) skulle have været ud. Fatter ikke hvorfor han ikke røg i omdans. Men det bestemmer jeg jo ikke :)

      Jeg elsker også de små gardiner - har i begge køkkenvinduer, og det er så hyggeligt synes jeg :)

      Ja, i det ene værelse oppe ovenpå var endevæggen grøn og i det andet var endevæggen en skrækkelig lyserød/lillaagtig farve, som skulle males over 3 gange før den var væk. Og i det værelse var den anden endevæg malet hvid med nogle rigtig skrigende blomster, som simpelthen var så gyslige. Så det hjalp meget at der blev malet :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...