søndag den 28. september 2014

Endelig søndag

Det er søndag i dag, og jeg havde set frem til INGEN planer at have i dag, altså udover vi lige har en smule væg udenfor der stadig mangler maling... så jeg havde håbet jeg kunne sove længe, men nej... Kl. 8 var jeg vågen, og kunne ikke falde i søvn igen, så op med mig...

Nu tror jeg så helt klart, at dagen byder på en morfar senere i dag.... altså, jeg skal jo se NFL i aften, og tror ikke jeg kan holde mig vågen som det er nu... men nu må vi se :)

I går var vi til 2 års fødselsdag ved min venindes datter Josephine :) Det var rigtig hyggeligt, og nøj hvor fik vi meget mad... Vi var inviteret til brunch kl. 9, så der var det også tidligt op, men i den gode sags tjeneste gør man det jo gerne :)

Fik malet 2 vinduer i går... så nu er alle vinduer hvide, og det ser rigtig godt ud :) Nu mangler vi efterhånden kun ganske lidt før vi er helt færdige udendørs for i år :) Det er rigtig dejligt skulle jeg hilse og sige :)

Havde ellers sagt, jeg ikke ville tænde for varmen før tidligst 1. oktober, men forleden måtte jeg dog alligevel overgive mig og tænde i stuer og køkken... for for fanden, hvor var det koldt forleden aften... Så det blev tidligt oktober her i huset *griner*.

Nu har jeg siddet og været i gang med lidt julekort de sidste par dage, så jeg er begyndt at komme helt i julestemning, så i næste måned vil jeg se om ikke vi kan komme lidt videre med julegaver :) Vi er godt i gang, så det er bare lækkert :) I år skal vi holde jul herhjemme ved os, så vi bliver ikke så mange... men det skal nok blive hyggeligt alligevel :) Mine forældre og bror kommer da herud, så vi skal da ikke sidde helt alene :)

Nå, tror jeg vil hygge mig lidt med enten julekort eller World of Warcraft indtil manden står op :)

Hav en god søndag allesammen.


3 kommentarer:

  1. Lyder som en hyggelig weekend og dejlig søndag.

    Jeg måtte altså også lige tænde for varmen den anden dag, men jeg har slukket igen.. :D
    Håber virkelig jeg kan strække den lidt endnu, men sidste år måtte jeg allerede tænde første gang i august, så det er klart en forbedring. :D Og hvis du fryser for meget kunne det være jeg kan lokkes til at hækle et par hjemmesutter.. :D

    Håber du nyder søndagen og kommer godt ind i den nye uge..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har stadig varmen tændt, men radiatorerne står kun på 1, så det er ikke vildt meget varme der kommer fra dem, men nok til at vi ikke fryser om aftenen :)

      Sidste år havde vi jo ingen varme før vi flyttede hjem til mine forældre i november, så der er helt klart en forbedring i forhold til dengang ;)

      Slet
    2. Det må være så dejligt at i nu ikke skal fryse og bare kan tænde for varmen.. selv om man jo stadig gerne må spare lidt på varmen.. (dog ikke når man er syg)

      Men.. som sagt vil jeg gerne lave et par hjemmesutter hvis du mangler.. skal bare vide din str.. <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...