søndag den 29. juni 2014

Intet overskud overhovedet

Ved godt jeg ikke har blogget i et stykke tid nu, men vi har simpelthen været igennem nogle turbulente uger herhjemme de sidste par uger, så har intet overskud haft til ret meget...

Vil ikke rigtig komme helt ind på, hvad der er sket, men kan kort sige at Jessica er midlertidig frivilligt anbragt på børnehjem... Vi aner ikke hvad vi skal stille op med hende længere, så det var sidste udvej...

Ellers er der jo VM i fodbold de her uger, så der bliver set en masse fodbold herhjemme... I går startede 1/8 finalerne, så nu nærmer det sig en afslutning på VM, men de sidste kampe skal da selvfølgelig ses :) Det kræver ikke den store hjerneaktivitet at følge med i en fodboldkamp, så når tankerne skal lidt væk fra alt, der er sket, så er det et godt sted at få dem væk :)

Har været rigtig huslig i dag... hele huset er rengjort - både tørret støv af og støvsuget... så jeg sidder inde på sofaen og slapper af med god samvittighed :) rengøring er ikke min foretrukne beskæftigelse, men når det så er gjort er jeg gevaldig selvtilfreds :)

De sidste par uger har jeg ikke rigtig levet særlig sundt, eller det vil sige jeg har ikke rigtig tænkt videre over, hvad jeg har puttet i munden, men ikke desto mindre har jeg tabt mig yderligere, så jeg nu er ca 1 kg under mit mål, men det gør ingenting... jeg fortsætter da bare, og sætter mig et nyt mål :)

Bent og mig får også gået nogle gode lange ture her mens vejret er godt, så det giver også lidt bonus på vægttabet :)

4 kommentarer:

  1. Hej søde..

    Jeg er så ked af at i hele tiden har noget som skubber jer ud af kurs.. Jeg håber virkelig det er den rigtige løsning for jer alle sammen og at der nu endelig kommer lidt mere ro på. Det trænger i alle sammen til. ;)

    Synes det er dejligt at du forstsætter den gode stil og taber dig lidt mere.. Det er så sejt gået. Hvor meget har du ialt tabt nu?

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde <3

      Tror vi har truffet det rigtige valg... vi har planer, hvor vi ikke magter at skulle kæmpe mod hende hele tiden. Hun kræver virkelig for meget i forhold til, hvad vi kan klare.

      Jeg har alt i alt tabt mig næsten 14 kg siden september sidste år. Og siden vores bryllup for knap 2 år siden er vægttabet næsten 18 kg. Så er bestemt stolt af mig selv :)

      Knus <3

      Slet
    2. Det er virkelig flot søde.. Har du så sat dig et nyt mål eller??

      Slet
    3. Nu hedder næste mål bare at tabe mig så meget som muligt inden det går løs senere på måneden... og lykkedes det heller ikke der, så vil jeg gerne ned på 80 kg som næste mål...

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...