søndag den 29. juni 2014

År 2014 part 1

Nu er første halvdel af 2014 snart overstået... jeg har derfor valgt at lave et statusindlæg over årets første 6 måneder...


  • Vi er kommet helt på plads i huset... Det tog ikke lang tid før alle flyttekasser var tømt og dem vi ikke skulle bruge her og nu blev sat ovenpå til senere gennemgang. 
  • Vi holdt i april min fødselsdag for familien. Dejligt med plads til at kunne have mange gæster - det er jeg sikker på vi kommer til at udnytte godt :)
  • Vi har haft MANGE problemer med Jessica. Det har givet anledning til mange diskussioner herhjemme, og har bl.a resulteret i at hun har været indlagt på Kolding Sygehus 2 gange.
  • Jeg nåede langt om længe mit ønskede vægttab. Jeg er nu under den vægt, jeg havde sat mig som mål, så nu arbejder jeg frem mod næste mål :)
  • Vi har fået ordnet et af projekterne herhjemme... Vi satte i foråret nyt hegn op... og det blev gjort uden vi blev uvenner ;) 
  • Var i maj til konfirmation ved vores udlejers datter... Det var en rigtig hyggelig fest, og hun var en smuk konfirmand.
  • Har flere gange i løbet af de sidste 6 måneder indset, hvorfor jeg har savnet Vamdrup (og især vores forhenværende og også nuværende naboer og genboer). 
  • Vi har allerede nu haft rigtig mange hyggelige stunder ude i vores hyggelige have... 
Det var lige, hvad jeg kunne komme i tanke om her og nu :) Håber de næste 6 måneder bliver mindre hektiske for os... der skal bare ro på nu...

4 kommentarer:

  1. Dejligt indlæg.. synes det er dejligt når man lige opsummere eller hvad det hedder. Kunne være jeg selv skulle lave sådan et indlæg.. :D

    Varme tanker og masser af knus <3

    SvarSlet
  2. Syntes bare det var en god idé til et indlæg, og der er ikke så mange der har gjort det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig må du da det :) Du låner bare alt det du vil :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...