tirsdag den 3. juni 2014

Alt for meget om ørerne for tiden...

Jeg har så meget at se til for tiden, så får slet ikke blogget alt det, jeg gerne vil...

Jeg vil ikke indvie nogen i hvad det er jeg render og bruger tid på... ikke endnu ihvertfald...men det skal nok komme :)

Er lidt bagud med at få læst blogs og kommenteret på dem... men det er ikke altid nemt at nå det hele... det kender de fleste af jer nok udemærket...

Bent og mig får gået en masse nu hvor vejret er så dejligt... man kan heldigvis gå så mange gode ture her i Vamdrup.. det savnede vi virkelig da vi boede i Varnæs... I onsdags var vi i Tyskland, så der skulle vi lige forbi huset i Varnæs... og surprise surprise.. Taget, som blev ødelagt under stormen 28. Oktober sidste år, er stadig IKKE lavet.. Men det undrer mig egentlig ikke...

Vil prøve at se om ikke jeg lige kan få læst lidt blogs inden det er sengetid :)

2 kommentarer:

  1. Det er helt okay smukke..
    Nogen gange er livet bare sjovere og det skal man nyde.. :D

    Sender en masse tanker og varme kram.. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, har ihvertfald haft gang i en masse, som har haft lidt højere prioritet end nettet :) men nu skal jeg slappe af og så er der masser af tid til blogs :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...