torsdag den 12. juni 2014

Nu skal det være....

Jeg har lovet mig selv at fra nu skal jeg altså blive bedre til det med at få blogget... skal holde mig i ro i hvert fald de næste 14 dage, så der skulle der gerne være GOD tid til at blogge :)

Vi er i den "heldige" situation at varmelegemet, i vores ellers så pålidelige bil, har valgt at stå af.... så min lille dyt må bare holde stille nu :) så er det da heldigt at jeg ikke rigtig må foretage mig noget vildt... jeg er jo den eneste i huset, der har kørekort :)

Tror det er længe siden jeg har set så meget underligt i fjernsynet, som jeg har gjort i dag... når man bare skal ligge stille, så er det altså ikke dårligt at ligge og se fjernsyn.. Lige nu ser jeg "Bones", et af de afsnit jeg ikke tidligere har set... Bent har slået græs i dag og ryddet lidt op... Det er virkelig guld med en mand, der uden at brokke sig, tager over når jeg ikke må/kan :)

Sidder og overvejer nogle emner til blogindlæg, men er lidt lost... Så hvis nogen af jer har nogle forslag, så kom frisk :)

1 kommentar:

  1. Hej Søde..

    Dejligt at du får slappet godt af.. <3

    Emner.. Jeg plejer jo at ha mange ideer.. 2 sec.. skal lige tænke....:P

    1: indlæg om ting du gerne vil nå i løbet af sommeren.
    2: evt et om hvad livet er for kort til ala det jeg skrev den anden dag.
    3: indlæg om dine yndlings pleje produkter.
    4: Fortæl om din sidste pinlige oplevelse.
    5: Hvis du i morgen kunne skifte noget ud i dit hjem.. hvad skulle det så være og hvad ville du købe i stedet for?

    Ja jeg er lidt træt, men det var lige et par forslag ud i den blå luft.. Ved ikke om nogen af dem kan bruges.. :D

    Knus <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...