tirsdag den 10. juni 2014

Sommer og sol

De sidste par dage har der været intet mindre end SOMMER over Vamdrup... Og det har simpelthen været fantastisk...  Jeg har ihvertfald fået lidt kulør på kroppen... hvad der så bare lige er mindre fantastisk er, at der med sol også følger en satans ting, som hedder soleksem... Og det bliver jeg ramt af sort set hvert år når de første solstråler rammer mig...

Men men men... det går nok alligevel... jeg smører mig godt ind inden jeg går ud i solen og sørger for at friske solcremen op i løbet af dagen, og bruger godt med aftersun med aloe vera, og det plejer at hjælpe lidt :) Og jeg skal under ingen omstændigheder misse chancen for at udnytte at vi har have :)

Har været beordret til at slappe af de sidste par dage, så Bent er rigtig huslig... han lavede mad i går og har lavet mad i dag... ikke dårlig med en mand, der kan den slags :) og hvad mere er, som rent faktisk gider lave mad :) I dag står den på hjemmelavet lasagne med salat og grovbrød til - det dufter himmelsk...

Sidder og ser Master Chef og de er ved at lave en lagkage... kunne jeg så  godt spise lige nu...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...