fredag den 6. juni 2014

En god start på weekenden...

Skulle op kl. tidligt i morges...  havde første dag hos JobFokus i Kolding... et jobsøgningskursus lignende aktiveringssted...

Skulle egentlig allerede være startet op d. 23. maj, men der lå jeg i sengen med migræne og synsforstyrrelser, så der kom jeg så ikke af sted... Og i fredags var der ikke undervisning pga det havde været helligdag om torsdagen... Så havde altså første dag i dag... Skal nemlig kun være der 3 timer hver fredag - fra kl. 8:30 - 11:30 - det er sq da lige til at holde ud :)

Og jeg må nok indrømme at jeg er blevet positivt overrasket indtil videre... Det er ikke nødvendigvis meningen, at vi skal have job når vi er færdige derinde efter 12 uger, men vi skal derimod være bedre udrustet til at udnytte de muligheder vi har, og til at tænke ud af boksen og se på hvilke jobområder vores kompetencer rækker til... Altså selvfølgelig ved vi jo godt vi har kompetencer indenfor de uddannelser vi evt har, men det kan også være vi måske har kendskab til nogle ting, som vi aldrig havde tænkt på vi måske kunne drage nytte af i en jobansøgning... og det er bl.a de ting vi skal lære de her 12 uger... jeg glæder mig ihvertfald til at komme derind igen på fredag...

Som nævnt i tidligere indlæg, så har jeg gang i nogle ting, som jeg ikke vil nævne noget om her på bloggen endnu... og kan godt mærke det er noget, som er hårdt for kroppen... det er absolut begyndt at kunne mærkes... glæder mig bare til det er overstået...

Her til aften har jeg bare ligget på sofaen med min dyne.. har simpelthen ikke overskud til ret meget... får stadig gået mine aftenture med hundene, selv om det kan være svært at komme af sted, men jeg gør det!!!

I går fik jeg ryddet op i soveværelset og i walk innen... havde et par kasser med nogle ting, som egentlig skulle sorteres, men havde bare ikke fået det gjort, men nu er det væk :) og det er skønt...

2 kommentarer:

  1. Hej smukke..

    Dejligt at du godt kan li kursus.. ofte føler man det er spild af tid, men lyder virkelig til at du får noget ud af det.. Det er jo sådan det skal være.. :D

    Husk at det er også at du også får slappet godt af lige nu. Du har kæmpet og kæmper stadig.. Du skal nok klare den søde.. Husk at selvforkælelse er meget tilladt.. <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mødte også op med en hvis skepsis... har virkelig spildt meget tid på sådan nogle kurser... men dette virker helt anderledes og meget bedre...

      Det der med at slappe af, giver helt sig selv... må ikke lave noget de næste par uger... så det bliver allerhøjst til nogle begrænsede huslige ting... og så korte gåture.. Sådan skal det bare være lige nu :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...