onsdag den 18. juni 2014

En helt almindelig onsdag

Hmm... hvor er den seneste uges tid lige forsvundet hen... jeg synes den er fløjet af sted, og hvad har jeg nået??? Ikke en dyt....

Eller jo, jeg har læst og slappet af... set Le Mans og set fodbold, men det er stort set også det... og selv om jeg synes tiden går laaaangsomt når jeg bare ligger og slapper af, ja så må den jo alligevel jo hurtigt nok....

I weekenden var der jo Le Mans (hvilket i jo nok ved, hvis I har fulgt lidt med på TV2 i tidsrummet lørdag kl. 15 - søndag kl. 15), og det skulle vi da selvfølgelig se herhjemme... jeg sov dog fra omkring kl. 2-9, og så op og se videre... :) Fik da også skåret en del ud til kort mens jeg sad foran flimmerkassen.. Selv om man skal slappe af, kan man jo godt lave noget mindre (for ikke at sige overhovedet ikke) fysisk hårdt...

De sidste par dage har jeg så bare siddet ude i haven og fået lidt farve på benene, eller i hvert fald prøvet på det.. Bent ordner alt det huslige, og beordrer mig til at slappe af... Altså sætte vasketøj over og sådan noget kan jeg jo godt klare, for det er jo ikke hårdt...

I dag har jeg været med Bent ude og gå en tur... det skader ikke at gå, så det gør jeg så vidt muligt jeg har mod på det :) går godt nok ikke så hurtigt, men det accepterer manden fuldt ud, så det er jo bare skønt :)

1 kommentar:

  1. Hej Smukke..

    Dejligt at du alligevel får noget godt ud af den kedelige ventetid. :)

    Krammer <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...