fredag den 20. juni 2014

Tilbud og gratis sager på nettet


Hvis jeg selv skal sige det, så er jeg efterånden blevet rigtig god til at finde gode tilbud og gratis sager rundt omkring på nettet.. og er nok også blevet bedre til at turde tage chancen og bestille noget, selv om jeg selvfølgelig godt ved der er mange af de tilbud, som florerer på nettet, som absolut ikke er rigtige...

Men for en lille uges tid siden så jeg på Facebook, at man kunne få kg gratis hundemad ved at tilmelde sig nyhedsbrev på www.olivers.dk, og med to store hunde, så kunne jeg da simpelthen ikke lade være med at gøre det...

Nyt hundemad skader jo absolut ikke... Har hørt mange snakke om Olivers, men vi har aldrig prøvet det... så nu skulle det være...

Forleden kom denne pose mad så ind af døren.


Og jeg skal da lige love for at de vakte jubel ved de 2 4-benede... Vi tager indimellem et bæger mad og smider ud på græsplænen, så de stimulere deres lugtesanser ved at gå og snuse for at finde maden.. og det er dette absolut også brugbart til :) 

Det er ihvertfald nok ikke sidste gang de har fået mad fra Olivers :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...