tirsdag den 1. juli 2014

Blog Challenge Juli

Min veninde GiZmo har valgt at lave en blog challenge her i juli måned... Hver dag skal man poste et billede og fortælle hvad I ser på billedet...

Det synes jeg ville være sjovt at være med på, så jeg springer til :)


Det første billede jeg har valgt at vise er af disse flotte roser, som jeg plukkede forleden :) Har mere eller mindre (nok mest mindre) diskret kommet med små hentydninger til at jeg manglede noget på spisebordet, men da der ikke kom nogen buketter ind af døren måtte jeg jo selv fremtrylle en :) 

1 kommentar:

  1. Synes den buket er super smuk og der er altså noget over at kunne gå ud og plukke den selv. Det er en helt anden glæde... Hvis så bare manden kunne lære det trick.. ha ha :D

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...