fredag den 18. juli 2014

Sommer og sol over land og by

Da jeg vågnede i morges var det til solskin fra en næsten skyfri himmel... og der var så varmt i soveværelset... det skal lige siges, at solen står ind på vores soveværelse fra morgen til først på eftermiddagen. så der er god chance for at der kommer varme derinde...

Har været så pokkers huslig de sidste par dage, men vi har stadig haft tid til at se Tour de France... det skal der simpelthen være plads til... så nogle af de huslige pligter må altså vige pladsen om eftermiddagen... 

De sidste par aftener har jeg fordrevet tiden med at sidde oppe ovenpå og lave kort... det er jo med at få det gjort når jeg har tiden til det... Mangler stadig at gøre dem helt færdige, men det går da bestemt den rigtige vej... Skal nok vise nogle af dem, når de er færdige... 

Sidder lige og nyder det er overskyet...altså, har ikke noget imod varme, men har det nu alligevel bedst når temperaturen er omkring de der 23-24 grader... når vi er omkring de 30 grader er det altså for varmt for mig...

Lige til sidst et billede af Bent og mig fra en grilldag i regnvejr (ja en parasol kan bruges til mange ting) :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...