mandag den 7. juli 2014

En weekend i familiens tegn...

Ja, nu hvor Jessica ikke er herhjemme, så får Bent og mig rigtig hygget med familien..

I fredags var mine forældre og bror herude og spise... Det var rigtig hyggeligt, og jeg fik som sædvanlig ros for min mad (ja mad kan jeg sq lave) :)

Lørdag var vi så hjemme ved mine forældre og grille...Det regnede godt nok lidt, men så slog vi bare deres parasol op, og så grillede vi jo i tørvejr... man må jo udnytte de muligheder man har uanset, hvordan vejret er...

I lørdags var vi så også lige i Bilka, hvor jeg blev forkælet lidt... fik nyt undertøj, en ny pung og den nye Amo Bagebog... spurgte Bent, hvorfor jeg lige pludselig skulle have alle de ting, og svaret var fordi han elsker mig og syntes det var min tur til at blive lidt forkælet.. jeg plejer altid at købe ting til de andre, og sætte mig selv lidt i baggrunden.. men sådan skulle det ikke være i lørdags :) Vi har også fået købt nogle fødselsdagsgaver til folk, som har fødselsdag indenfor de næste par måneder... så skal vi ikke spekulere på det :)

I går var vi så igen hjemme ved mine forældre og spise... min morfar har fødselsdag i dag, så vi fejrede ham i går, da min far skal arbejde i aften... så det passede så fint, at vi alle havde fri i går :)

Så er Tour de France jo også startet i lørdags... så nu ved I hvor jeg kan findes de næste knap 3 uger om eftermiddagen... solidt plantet foran fjernsynet... :)

Håber I har haft en rigtig god weekend allesammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...