onsdag den 30. juli 2014

Jeg er træt....

Har en lang køretur foran mig i morgen... til nordjylland i  morgen tidlig og hjem igen i morgen aften, så jeg havde sat mit vækkeur i morges, for at være sikker på at jeg kom tilpas tidligt op så jeg kan falde i søvn i aften.. Så jeg stod op kl. 7, og har så holdt mig godt i gang det meste af dagen, så nu kan jeg sandelig også godt begynde at mærke trætheden :)

Vi har lavet bil i dag... en dag efter vi havde haft bilen i vaskehal, kunne vi lige pludselig ikke få sprinkleren til at virke... og vi har så ikke fået det lavet endnu... men nu skulle det altså være... så sprinklerpumpen blev skiftet, og nu kan jeg sørme se ud af min forrude igen :) det er jo ikke dårligt... de sidste 2-3 måneder har vi måtte ind omkring tankstationer, når ruden har været for beskidt...

Derudover har jeg bagt drømmekage i dag og fået ordnet alt vores vasketøj.. ikke at der var særlig meget (man kan godt se på mængden af vasketøj at Jessica ikke er herhjemme længere), men det var satme dejligt at få den sidste lille smule væk....

Jeg skal starte i noget totalt meningsløs aktivering på tirsdag... det er noget, som både min sagsbehandler og min kontaktperson på aktiveringsstedet er i tvivl om hvorvidt jeg kan holde til pga mit spiserørsbrok... men jeg skal alligevel derned...

Og den ko (undskyld udtrykket) til sagsbehandler jeg har, vil først kigge på hvad jeg evt mangler til en ny uddannelse, når jeg har været i praktik... og det endda selv om jeg har haft snakket med dem på det JobFokus, hvor jeg går, om en anden uddannelse... Men nej nej, det kan først komme på tale til november... Øh ja lille dame det er så flot... Indimellem tror jeg simpelthen nogle af de sagsbehandlere har ALT for meget tid til rådighed i deres kalendere... og den skal så bruges på at irritere os andre...

Nå nu må hundene nok hellere snart komme ud på deres aftentur... Bimmer brokker sig fordi Bent og mig sidder og ser fodbold, og han altså mener han skal ud og gå NU!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...