torsdag den 3. juli 2014

En ret så aktiv dag...

Har været pænt aktiv i dag... har fået skiftet sengetøj, vasket en masse tøj, ryddet op samt ordnet lidt på vores gæsteværelse, så det efterhånden er blevet ret hyggeligt :)

Har ganske vist lidt problemer med at komme op og ned af trapperne, men det går nok altsammen :) jeg er da ikke skvattet ned af dem endnu... *smiler*

Jeg er alene hjemme i aften, så jeg sidder og hygger mig med fodbad og Pretty Little Liars :) det er aldrig dårligt med sådan lidt tøsehyggetid... :)

I morgen er det sidste JobFokus dag inden sommerferien... lidt ærgeligt, for jeg er faktisk rigtig glad for at gå der, men så er det jo heldigt jeg har noget tid tilbage deroppe efter sommerferien... har faktisk lært nogle ting, som jeg kan bruge fremadrettet, så det er jo kun skønt :)

Og samtidig er dette mit indlæg nr. 300 siden jeg for små 2 år siden rykkede over på blogger. :) ikke mange indlæg, det ved jeg godt, men der er sket så mange ting, så tiden har ikke altid været der til at blogge :) det kender vi vist alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...