fredag den 2. september 2016

Vild med dans


Om præcis en uge er det endelig så vidt... det er dagen, hvor årets sæson af Vild med Dans starter.. jeg er en af dem, som troligt følger med hver fredag aften (og skulle jeg glemme det en aften, så husker Bent mig på det)...

Jeg ser frem til sæsonen i år, for en af mine absolutte yndlingssangerinder er med... det er naturligvis Julie Berthelsen.... men jeg holder nu også (inden programmets start) med Lene Beier og Mille Dinesen... det kan selvfølgelig sagtens ændre sig undervejs, efterhånden som de måske stemmes ud, eller efterhånden som jeg ser, hvad de andre nu kan... men lige pt er det mine favoritter...

Skal I se Vild med Dans, og har I i så fald en favorit eller flere?




2 kommentarer:

  1. Jeg skal helt klart se det og tror faktisk min søs og niece kommer til fredags hygge hver fredag, så vi kan se det sammen. Det er så hyggeligt.

    Synes virkelig de har dannet mange gode par i år, jeg kommer ikke til at kunne vælge en favorit.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Fik ikke lige svaret i går, som planlagt, men bedre sent end aldrig :) Nu, hvor jeg så det i går, så må jeg sige, at mange af parrene faktisk overraskede mig rigtig positivt, så tror faktisk også jeg vil sige, at det godt kan overraske mig, hvem der kommer til finalen :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...