mandag den 12. september 2016

Så er vi i gang

NFL sæsonen er skudt i gang for alvor i dag, og det betyder, at vi har siddet foran flimmerkassen og set en masse mere/mindre lækre  mænd (tror nok Bent absolut MINDRE) *hehe*

Kamp nr. 2 er i gang nu, og så kommer den 3. i nat... den tror jeg dog ikke, jeg kan holde mig vågen til at se.... havde en seriøs træthedskrise i eftermiddags, så der måtte jeg lige snuppe en lille lur på et par timer, så indtil videre har jeg kunne holde mig vågen, men nu må vi se, hvor længe jeg kan holde mig vågen endnu :)

Indtil videre har der været nogle pænt store overraskelser, så det tegner (indtil videre) til at blive en rigtig god sæson :)

Hvis der skulle sidde et par enkelte NFL fans og læse med, så vil jeg da ønske jer god sæson :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...