fredag den 2. september 2016

Lægebesøg og franske hotdogs til en 5er :)

I dag måtte jeg overgive mig og ringe til lægen... mit hosten er blevet værre, og jeg har svært ved at trække vejret, så jeg fik en tid 13:15, og så måtte tiden gerne gå hurtigt indtil...

Bent sagde så, han nok skulle gå med, for så kunne vi lige handle i ABC inden jeg skulle til lægen (ABC ligger lige ved siden af vores lægehus, så det passede jo helt fint)... Pølsevognen ved ABC havde franske hotdogs til 5kr i dag, så vi kunne jo lige snuppe en med på vejen...

Men jeg kom da ind til lægen, som lyttede på mine lunger og tog en blodprøve for at tjekke infektionstal... det hele så fint ud, så jeg blev sendt hjem med besked på at væbne mig med tålmodighed og vente på, det går over af sig selv... ja det må jeg jo så gøre... desværre... Men så  har jeg da om ikke andet, en god undskyldning for at ligge på sofaen og slappe af :)

Vi har absolut heller ikke nogen planer i denne weekend, der skal bare slappes af... altså, jeg skal nok lige have støvsuget, men det er da også det...

Håber I alle får en rigtig god weekend :)


2 kommentarer:

  1. God bedring søde, det må da snart gå væk.
    Søren er heller ikke kommet sig helt over sit endnu.
    Krydser virkelig fingre for at jeg slipper..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde.. håber godt nok også snart det snart går væk, så jeg kan blive rask. Det tærer virkelig alt for hårdt på energien det her.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...