mandag den 12. september 2016

Så prøver jeg at deltage i endnu en give away :)

Denne gang er præmien en powerbank, og udlodderen af konkurrencen er Jeanette... Jeg har længe gået og tænkt på, at jeg egentlig godt kunne tænke mig en powerbank (og har da også skrevet en på min ønskeseddel til jul), men ja, jeg er jyde, så der er indimellem langt fra tanke til handling, og jeg har derfor ikke fået købt mig en endnu... men men men, måske jeg kan være heldig at vinde en denne vej :) Det ville da bestemt ikke gøre noget :)

Hvis der skulle sidde nogen derude, som kunne have lyst til at deltage, så tjek Jeanettes indlæg ud her.

2 kommentarer:

  1. Tak fordi du deler det søde.. <3
    Håber du er heldig.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt <3

      Håber også jeg er heldig, har efterhånden deltaget i så mange giveaways uden at være heldig, så det må da snart være min tur :)

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...