torsdag den 8. september 2016

Så varmt så varmt

Har sovet elendigt i nat, har simpelthen haft det for varmt.. og det blev så ikke bedre, da solen kom frem og indvaderede vores soveværelse her til morgen... 

Ved godt, vi selvfølgelig ikke skal klage over, at sommeren varer lidt længere nu, hvor der ikke har været meget af den, da den rent faktisk skulle være der... men alligevel... der behøver ikke være næsten 30 grader i soveværelset om morgene, når jeg endelig har en dag, hvor jeg kan sove bare lidt længe...

Men men men... det skal nu ikke ødelægge min dag... min far blev opereret i skulderen i går, så han ringede i dag og spurgte om ikke, jeg gad komme og hente bilen i dag, fordi jeg alligevel skal køre ham på Odense Sygehus i morgen, og det kan jeg da selvfølgelig godt... så kan jeg nemlig sove lidt længere i morgen, så jeg tager hellere end gerne turen derind i dag :) 

Vi grillede i går, vi havde endnu så meget god grillmad i fryseren, så det er jo med at få udnyttet de dage, hvor vi kan grille :) Vi har så også planlagt at grillen skal tændes op i dag, for jeg kan sagtens spise god mad 2 dage i streg... havde så lavet en pastasalat med tun, pasta, ananas, majs og løg i går, og for dælen det smagte godt... det er i hvert fald ikke sidste gang, vi har gjort det... der er heldigvis også noget til i dag :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...