torsdag den 1. september 2016

Allerede september

Kan slet ikke fatte, der nu kun er 4 måneder tilbage af dette år... i dag starter efteråret officielt (ifølge kalenderen), og jeg tror bestemt ikke, jeg er den eneste der føler, vi til en hvis grad er blevet snydt for sommer i år..

Men hvorom alting er, så har vi jo 1. september i dag, og det kan vi jo ikke ændre på...

Bent og jeg var med min mor i Tyskland i går, og vi fik atter fyldt depoterne op med diverse fornødenheder... når vi alligevel er dernede, så er der altså mange ting, det absolut godt kan svare sig at købe med hjem.

Fik også lige et par kalendergaver med hjem til hundene og et par stykker til Bent, så nu mangler jeg efterhånden ikke så meget længere før de 3 pakkekalendere også er købt og pakket ind...

Vi var hjemme ved 20:30 tiden i går, og så fik vi lige pakket ud og sad og snakkede med mine forældre (min far havde efter eget ønske været hundepasser) inden de kørte hjem ved 21:15 tiden... Sad så inde i stuen og snakkede lidt med Bent, inden jeg var nødt til at overgive mig og gå i seng allerede 21:40, jeg var så træt og tung i hovedet af den skide forkølelse, så kunne simpelthen ikke holde mig vågen..

Faldt så også lynhurtigt i søvn, og vågnede så første gang kl. 4, men faldt dog hurtigt i søvn igen og vågnede så 8:30 og stod op... må have haft behov for at sove...

I dag står den på møde på jobcenteret... så må vi se, om hun sender mig sag videre til rehabiliteringsteamet nu.. det håber jeg hun gør...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...