fredag den 2. september 2016

Der slappes af i selskab med Gordon Ramsay

Er der én ting, jeg elsker at se i fjernsynet, så er det diverse programmer med Gordon Ramsay.... jeg elsker simpelthen den mand... ja altså elsker og elsker - you know what I mean..

Hverdagsaftener viser de Ramsay's Kitchen Nightmare på TV3 puls, og det ser vi troligt hver aften herhjemme.. og i aften er ingen undtagelse... vi har indtaget hver vores sofa, men vi ser fjernsyn... ja, det er fredag og vi må godt :) Det havde vi så også måtte en hvilken som helst anden aften, det er det kun os selv, der bestemmer :)

Senere, når hundene har været ude på deres aftentur, så skal vi have æbleskiver... det kunne jeg godt lige have i dag, så jeg måtte jo lige tage en pose op af fryseren tidligere i dag... DÉT er hygge :)

2 kommentarer:

  1. Gordon er også en fast gæst i vores tv. LOVE HIM

    SvarSlet
    Svar
    1. Hans programmer er altså også nogle af de bedste at se. Jeg elsker hans direkte-hed. Han pakker ikke noget ind.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...