mandag den 3. december 2018

Bloggeradvent


Det er nok ikke gået nogens næse forbi, at vi er kommet ind i december måned. I dag har det været 1. søndag i advent, og - traditionen tro fristes jeg til at sige - jeg er igen i år med i Jeanettes Bloggeradvent.

Jeg har i år været så heldig, at modtage gaver fra Gitte

I dag måtte jeg jo så endelig åbne den første gave (nu har de jo ligget og ventet og fristet mig siden sidste uge).

Dagens gave indeholdt: Sæbe med duft af de klassiske slikstokke, te samt slikstokke.

Jeg ELSKER de slikstokke med smag af pebermynte - desværre er de efterhånden svære at få fat i. Så det er jo total optur, at der var nogen med i denne pakke. 

Sæben kan bestemt også godt bruges - den er jo indbegrebet af JUL. Og te kan man jo altid bruge ☺

Nu glæder jeg mig allerede rigtig meget til næste uge, hvor pakke nr 2 venter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...