tirsdag den 18. december 2018

Mor er ikke sur.... eller jo hun er.

Den seneste uges tid har jeg ikke kunne logge ind på bloggen, så jeg har ikke rigtig kunne opdatere herinde. 

Derudover er ALLE mine planlagte "julekalenderindlæg" slettet. Af en eller anden grund, blev de første 5 indlæg ikke udgivet planmæssigt, og alle fra nr. 6 og frem er slettet. Og ja, jeg orkede virkelig ikke at skulle til og skrive dem alle om igen, så der blev ikke - som sædvanligt - nogen julekalender herinde i år. 

Måske jeg i stedet laver en form for "challenge" i januar, hvor jeg udgiver mine 31 favoritbilleder fra år 2018. Men nu må vi se... det kommer lidt an på, hvor meget tid jeg har. 

Men ellers flyver tiden jo bare af sted... kan slet ikke forstå, at det allerede er juleaften på mandag. Hvor i alverden er december blevet af??? 

Vi pyntede juletræ i går, og Silas har lidt (who am I kidding) MEGET svært ved at lade flagguirlanderne hænge på træet. Vi har ikke helt så mange af vores gamle kugler på træet i år, og de enkelte kugler vi har på, hænger udenfor børnehøjde - ja sådan er livet med børn *haha*. 

Ellers er vi ved at være godt klar til jul efterhånden. Der mangler lige et par enkelte gaver, men de er på vej, så de skulle gerne ankomme i morgen, så de kan blive pakket ind. Vi mangler så lige at aflevere gaver et par steder, men det er ikke det vilde. Ved snart heller ikke, hvor vi selv skal være henne på mandag, med alle de gaver, som skal være under træet - men sådan er det, når der er kommet børn. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...