tirsdag den 18. december 2018

3. Advent


Lettere forsinket kommer her indlæg med mine adventsgaver fra i søndags. 

Igen i søndags lå der en fin gave fra Gitte til BloggerAdvent. Og indholdet skuffede på ingen måde. I søndagens gave var der nemlig cappucino, varm kakao pulver samt et fint stykke julepynt med en bil med en nisse i, og som kronen på værket, så kan den blinke med lys i forskellige farver - hvilket er enormt praktisk med børn i huset har jeg måtte sande. 


Fik også en gave fra min bedre halvdel, og i den var der en bog med en masse juleopskrifter fra nogle af deltagerne fra Den store bagedyst - og det er jo også lige mig med sådan en bog. 

Og faktisk var det selvsamme bog, som jeg gav til Louise i sidste uges #Bloggeradvent :) Tror manden har hørt mig sige, at jeg godt selv kunne bruge den på et tidspunkt. 

Alt i alt en ganske udmærket advent - igen :) 

2 kommentarer:

  1. Ej en skøn gave og fedt når ens mand faktisk lytter lidt og finder de ting man tidligere har nævnt..

    Håber i har en skøn December.. <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og mig som elsker at bage og hygge i køkkenet - især til jul, så det er jo så meget mig.

      Jo tak, vi har en rigtig hyggelig december. Det er lidt sjovere, nu hvor Silas er begyndt at forstå lidt af det <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...