tirsdag den 11. december 2018

2. Advent

Ved godt, det er et par dage siden, det var advent, men har ikke lige haft overskud til at skrive mit adventsindlæg før nu.

Jeg fik jo 2 gaver - en fra min bedre halvdel og en fra min søde giver Gitte.

Gaven fra Gitte indeholdt 2 tebreve samt et lille juletræ og et juletog. Og de 2 sidstnævnte passer jo perfekt til mit nisselandsskab. 

Gaven fra min mand indeholdt et par lækre julesokker samt en nøglering med billeder af vores 2 guldklumper. 

Alt i alt igen 2 lækre pakker, som lige faldt i min smag. 






2 kommentarer:

  1. Det er da en helt perfekt gave.. :D

    Håber du hygger med BloggerAdvent. <3
    Jeg nyder at se hvad alle får.

    Knus Jeanette <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså også vildt hyggeligt at følge med rundt omkring :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...