tirsdag den 27. november 2018

Jul jul jul jul

Vi kan ikke længere komme udenom det - på lørdag er det december. Vi er godt i gang med at jule herhjemme - med 2 små børn i huset, har vi valgt at starte alt så tidligt, som vi nu kunne tillade os det. 

Vi pyntede allerede op den første uge her i november - vi har altid pyntet op til Mortens Aften. Jeg er så småt gået i gang med at skrive julekort. Småkagerne er vi også i gang med at bage og de fleste julegaver er pakket ind. 

Alt i alt er vi allerede kommet et godt stykke af vejen mod at det kan blive december. Men vi får også en travl første uge i december, så det skader bestemt ikke at være lidt på forkant med det hele. 

Jeg har også brugt de sidste par dage på at lave indbydelser til Niclas´ barnedåb, så de er også klar til at blive afleveret. 

I søndags var Silas og jeg med min mor til juletræsfest på min mors arbejde, og det var super hyggeligt. Silas hyggede sig helt vildt, og han snakkede med julemanden, så det var jo bare skønt. Han var på ingen måde bange for julemanden, og han charmede sig (selvfølgelig) ind på alt og alle - præcis som han plejer. 

I dag har jeg fået hentet min pakke til Bloggeradvent, så nu kan det bare blive 1. søndag i advent - eller nå nej, det må hellere vente til jeg har fået bundet vores adventskrans. Regner med at komme i gang med at binde kranse i morgen, men nu må vi se, hvor meget jeg når. Og så længe jeg når det inden weekenden, så går det jo nok også. 

Til slut vil jeg lige vise et billede af vores dejlige børn - vores et og alt. Silas elsker sin lillebror og vil gerne være så god ved ham. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...