tirsdag den 13. november 2018

En hyggelig weekend i familiens tegn

I lørdags var det som bekendt Mortens Aften. Det er en dag, som vi "fejrer" hvert år. Og i år var vi jo så bare så heldige, at dagen faldt netop en lørdag. 

Vi plejer at lave en "mini-juleaften" ud af Mortens Aften. Vi får andesteg, flæskesteg med alt tilbehør og så (selvfølgelig) risalamande til dessert. 

Traditionen tro har vi altid pyntet op, så det er klar til Mortens Aften. Det er nu altså ikke det samme at spise and, når der ikke er pyntet til jul. Og så er det jo altså ens eget valg, hvornår man pyntet til jul. 

Mine forældre, min bror og min onkel var herude og hygge med os i lørdags. Og så spillede vi pakkespil - det er nu altid et hit. Jeg var da også heldig at vinde nogle gaver, så det var jo ikke dårligt. 

Søndag stod den så på rester - det er nu altså heller ikke at kimse af. Netop den mad, kan godt spises 2 dage i streg. 

1 kommentar:

  1. Ej det lyder bare mega hyggeligt.. Jeg fik ikke selv and, desværre.. Søren var ikke lige i humør til det.. Forstår det ikke.. Hvordan kan man ikke ha lyst til and.. ha ha.. Så jeg er bagud.. Vi endte med en forloren hare i stedet for.. føler mig lidt snydt.. ha ha..

    Tænker du har meget at se til, men plejer du ikke at lave juledesign her på bloggen.. Det plejer være så hyggeligt.. <3

    Knus <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...