søndag den 19. februar 2017

Ugens hurtige (uge 7)

Så er det atter søndag, endnu en uge er gået, og det er tid til ugens hurtige:
  • Da vi fandt ud af at min mor virkelig var syg, som bivirkning af kemoen, valgte vi at bage en portion boller og en portion pølsehorn, og tage til Kolding. Det blev både hun, min far og min bror glade for.
  • Vi fik langt om længe gjort huset hovedrent, og det var jo en skøn følelse, da det var gjort.
  • Jeg har (Heldigvis) ikke været så hårdt ramt denne uge, som de foregående uger.
  • Jeg har hygget mig med at se "Huset på Christianshavn" - den serie bliver jeg ALDRIG træt af ☺
  • Det var Valentines dag, men vi havde i år valgt ikke rigtig at fejre den, da vi ikke rigtig gad alverdens ting, da vi ikke rigtig vidste hvordan jeg havde det.
  • Jeg har fået skåret lidt ud til julekort(!!!) denne uge. Jeg vil gerne være i god tid, og jeg har mine grunde til at være tidligt på den i år ☺
  • Vi hyggede os med mine forældre, som var ude og spise i går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...