lørdag den 18. februar 2017

En weekend med afslapning

Så blev det lørdag, og der er dømt afslapning i det lille hjem... vi fik jo ordnet rengøring osv torsdag og i går, så vi kan bare nyde weekenden i fulde drag...

Bent klarede støvsugningen i går og fik samtidig vasket en masse tøj, så det skulle jeg ikke spekulere på - er der noget at sige til, at jeg elsker den mand 💖

Mine forældre og min bror kommer herud og spiser i dag... mor er endelig kommet op af sengen, efter at hun virkelig har haft det dårligt pga kemoen denne her uge, så hun syntes hun havde brug for at komme lidt ud, så de ringede i går og inviterede sig selv herud og spise i dag.. de betaler maden, og vi laver den.. det er jo win-win for alle parter ☺

Glæder mig helt vildt til næste uge... der sker der flere forskellige ting herhjemme, som jeg glæder mig til at dele med jer ☺vil ikke sige så meget endnu om, hvad det er, men det får I at se i næste uge en gang ☺

Håber I alle får en skøn weekend ☺


2 kommentarer:

  1. Dejligt at din mor havde lyst til at komme lidt ud. Håber i har haft en dejlig dag.. <3

    Krammer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig dejligt at have dem på besøg, især når vi onsdag i sidste uge så, hvor dårligt hun havde det, da hun lå i sengen.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...