søndag den 5. februar 2017

Ugens hurtige (uge 5)

Ja, så er vi allerede i februar, det er søndag og dermed atter tid til ugens hurtige:
  • Havde en spændende lægesamtale i mandags.
  • Jeg har været træt og ikke haft det så godt ugen igennem, så der er brugt meget tid på at sove på sofaen.
  • Min mor og jeg har været på genbrugsshopping et par gange i denne uge.
  • Vi har fået ordnet en masse praktisk herhjemme i denne uge (bl.a. hængt gardiner op).
  • Jeg har stadig nogle hængepartier, som jeg ikke har fået nået, men jeg tager det ikke så tungt - jeg når det, når jeg når det.
  • Jeg glæder mig virkelig til det bliver rigtig forår.
  • I aften kommer der Super Bowl, hvilket jeg sikkert ikke kommer til at se, da jeg simpelthen ikke tror, jeg kan holde mig vågen... og så skal jeg også på jobcenteret i morgen. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...