torsdag den 16. februar 2017

Endelig blev det gjort

Nu har vi de sidste minimum 2 uger snakket om, at der virkelig trængte til at blive gjort rent herhjemme, men jeg havde bare ikke overskuddet til det, så det blev udsat og udsat lidt mere... og i sidste uge lappede Bent huller nogle steder i væggene samt malede nogle af endevæggene grå, og det havde bare givet ENDNU mere støv, så nu skulle der altså gøres rent.

Jeg vågnede ved 9:15 tiden i morges, og skulle lige have noget morgenmad før jeg sådan rigtig kunne finde ud af, hvordan jeg havde det i dag... men jeg havde det faktisk ok, så jeg fik sat lysestager og sådan i opvaskemaskinen, så det kunne blive vasket af - det er langt fra alle vores lysestager, der kan tåle at komme i opvaskemaskinen, men dem som kan, de kommer det også jævnligt - og da Bent så stod op og havde fået sin morgenkaffe, gik vi i gang.

Bent gik rundt med støvkosten plus han fik tørret vindueskarmene af i køkkenet, og jeg tog en balje vand med ind i stuen og gik i gang med at vaske af... og hold da op, hvor det trængte... måtte godt nok lige holde et par pauser undervejs, men nu er det gjort, og jeg er glad for at vi endelig fik os taget sammen...

Nu mangler vi kun støvsugningen, men den kan nu sagtens vente til i morgen... lige nu sidder jeg fint og slapper af og prøver at få kvalmen til at gå væk... har fået lidt at spise, men det har ikke hjulpet, så tror der skal lidt afslapning til.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...